1 evenementenlocatie, 3 verschillende werelden

De hoogste Evenementenkas van Nederland met waanzinnig daglicht en een natuurlijk interieur. Een Theaterhal waar je kunt kiezen uit vijf verschillende theatersettings. Of een industriële Evenementenhal met state-of-the-art techniek en vier grote subruimtes met daglicht. Weinig evenementenlocaties bieden je zoveel mogelijkheden als de Midden Nederland Hallen. 

Bekijk alle ruimtes

1 evenementenlocatie, 3 verschillende werelden

50 - 5.000 personen
5 grote zalen voor events
15+ flexibel inzetbare subruimtes
Energieneutraal evenementencomplex
Centrale ligging bij A1 en A30
Totaal 15.000 m2 vloeroppervlakte

Een turn-key evenementenlocatie voor jouw evenement

Een evenement organiseren veel werk? Niet in de Midden Nederland Hallen. Want alle ruimtes zijn voorzien van state-of-the-art technische faciliteiten. Een stylist richtte de evenementenlocatie sfeervol in. En onze chefs staan in de keuken klaar om de lekkerste hapjes en drankjes voor jouw gasten te bereiden. Zo'n turn-key evenementenlocatie scheelt je niet alleen veel regelwerk. Het is ook nog eens duurzamer, doordat leveranciers niet af en aan rijden om spullen te brengen en weer op te halen. 

Lees meer
Sneak-preview: binnenkijken in de evenementenlocatie

Met een vloeroppervlakte van 6.000 m2 is de Theaterhal de grootste zaal binnen de evenementlocatie. Voor compactere events beschikken we over de Evenementenkas (4.000 m2), de Evenementenhal (2.500 m2) en de Evenementenkas (2.000 m2). 

Kies de ruimte die bij jouw event past

Van een congres tot een beurs en van een feest tot een productlancering. Er is altijd een wereld die aansluit bij jouw evenement. Vind je het lastig om een keuze te maken? Kom dan langs voor een locatiebezoek

  • Vloeropp 4.000 m2
  • Aantal pers. 250 personen, 500 personen, 1.000 personen
  • Type events Awarduitreiking, Beurs, Congres, Receptie, Relatie event
  • Vloeropp 2.500 m2
  • Aantal pers. 500 personen, 1.000 personen
  • Type events Bedrijfsfeest, Beurs, Congres, Productlancering, Relatie event
  • Vloeropp 6.000 m2
  • Aantal pers. 1.000 personen, 1.500 personen
  • Type events Awarduitreiking, Beurs, Congres, Productlancering, Relatie event, TV-show
  • Vloeropp 2.000 m2
  • Aantal pers. 250 personen, 500 personen, 1.000 personen
  • Type events Beurs, Productlancering, Receptie, Relatie event

De best bereikbare evenementenhal van Midden Nederland

De Midden Nederland Hallen liggen in Barneveld, het absolute hart van Nederland. Het complex grenst aan de snelweg A30 en gasten rijden vanaf de afrit binnen 1 minuut het grote parkeerterrein bij de evenementenlocatie op. Ook stopt er een bus voor de deur en ligt er een NS-station op slechts 2 kilometer afstand van de evenementenhallen. Jouw event is in deze evenementenlocatie dus optimaal bereikbaar voor gasten vanuit heel Nederland. 

lees meer

Alle voordelen op een rij

Meerdere grote zalen voor jouw evenement

Van de Theaterhal (6.000 m2) en de Theaterkas (2.000 m2) tot de Evenementenhal (2.000 m2) en de Evenementenkas (4.000 m2); je hebt meerdere grote zalen voor jouw event in Midden Nederland.

15+ flexibel inzetbare subzalen

Heb je een programma met break-outs? De Evenementenhal beschikt over vier grote subruimtes met daglicht op de vide. Dichtbij vind je nog een groot aantal kleine en grote subruimtes. voor workshops, brainstormsessies of presentaties. Je kunt ze ook inzetten als backstageruimtes voor artiesten en sprekers.

High-end technische faciliteiten

Mooi licht, een fijne akoestiek, haarscherpe projectie van visuals en video's; dat is in de Midden Nederland Hallen de standaard. Elke ruimte is namelijk voorzien van moderne, high-tech faciliteiten. Heb je meer technische voorzieningen nodig? Dan pluggen we technische equipment toe die we zorgvuldig geselecteerd en getest hebben voor jou. Ook hebben we eigen technici die je kunnen helpen bij het maken van een technisch plan en ondersteuning bieden tijdens jouw evenement.

Catering van Nederlandse bodem

Van een uitgeserveerd diner tot borrelhapjes en drankjes; we serveren je in onze evenementenlocatie zoveel mogelijk lokale producten. Gemaakt door boeren, bakkers, brouwers en andere Nederlandse voedselmakers die werken met respect voor mens, dier en milieu. En als het even kan kraakvers uit het seizoen. We halen die lekkere, lokale producten direct bij de makers. Dat scheelt veel voedselkilometers en is dus beter voor het milieu.

Circulaire en energieneutrale evenementenlocatie

Dankzij 3.000 zonnepanelen, warmte-koudeopslag en accu's is de Midden Nederland Hallen helemaal energieneutraal. En wist je  dat onze kassen ooit op de Floriade stonden en dat we in het pand veel gebruikte materialen een tweede leven gaven? Lekker circulair! Je organiseert daardoor jouw evenement in  een van de duurzaamste evenementenlocaties van Midden Nederland. 

Referenties

Onze gasten beoordelen ons gemiddeld met een 8.6 (van 10) op basis van ruim 1.100 reviews.

"Het is een groene keuze aangezien de Midden Nederland Hallen het eerste energieneutrale evenementencomplex van Nederland was!"

Een ander belangrijk punt is de bereikbaarheid, aangezien de locatie centraal ligt en goed bereikbaar is voor iedereen. Wel zo handig, aangezien de bezoekers uit het hele land komen.

Lisa (TRIPLE i - Hypovak) beveelt ons aan.
"Het was fijn dat de organisatie ons met veel zaken heeft ontzorgd, zoals de catering, techniek en planning."

Tijdens de organisatie werden strakke deadlines afgesproken en tussentijds werd er goed gecommuniceerd. Op de dag zelf waren we voornamelijk blij met de techniek en partymanager. We hopen volgend jaar zeker terug te komen!

Aletta (VMN Media) beveelt ons aan.
"Onze bijeenkomst was een succes! Dat hangt natuurlijk van veel factoren af, maar we konden alleen maar vinkjes zetten."

Mooi ,stoer ingerichte hallen die ook warmte uitstralen. Catering was geweldig, liefde gaat altijd door maag. Locatie is top wanneer uit heel Nederland mensen verwacht.

Monique (Koninklijke Landmacht) beveelt ons aan.
"De zaal, podium en schermen zijn top. Prima geluid. Veel mogelijkheden en professionele uitstraling."

Voor ons de juiste capaciteit om de komende jaren veel evenementen te organiseren. Centrale ligging. Ambiance ontvangst is fijn.

Michael (Mastermind Acadamy) beveelt ons aan.
"Prima locatie voor een groot( bedrijfs)feest, concert of iets dergelijks."

Wij hebben er een bedrijfsfeest gehad dat erg goed verzorgd was.

Bob (Bezoeker evenement) beveelt ons aan.
"Voor winkeleigenaren is deze locatie in het midden van het land het makkelijkst."

Ze hoeven relatief het minste te reizen en de locatie heeft ruim voldoende parkeerplekken.

Wieteke (Specsavers) beveelt ons aan.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Je bent van harte welkom voor een rondleiding, waarbij we je graag de verschillende werelden van onze evenementenlocatie laten zien. Onze adviseurs denken daarbij graag mee hoe jij een congres met impact realiseert.