HypoVak: hét congres voor alle partijen die zich professioneel bezig houden met hypotheken. Dit congres is in 2002 geïnitieerd en inmiddels uitgegroeid tot het grootste vakevenement in de financiële sector. Gemiddeld komen hier 1.500 hypotheekadviseurs per jaar op af, een groot succes dus! Dit jaar vindt alweer de 20e editie plaats en voor de derde keer op rij wordt dit georganiseerd in de Midden Nederland Hallen in Barneveld. Het is een groene keuze aangezien de Midden Nederland Hallen het eerste energieneutrale evenementencomplex van Nederland was. Een ander belangrijk punt is de bereikbaarheid, aangezien de locatie centraal ligt en goed bereikbaar is voor iedereen. Wel zo handig, aangezien de bezoekers uit het hele land komen, aldus Lisa Ettema (Event Manager Triple I) die vanaf 2016 alles van A tot Z regelt voor HypoVak. Zij vertelt hier graag meer over.

Hoe zijn jullie bij Midden Nederland Hallen terecht gekomen?
Lisa: ‘’Voorgaande edities vond HypoVak plaats op andere locaties, maar op een gegeven moment merkten wij dat we hier uit ons jasje groeiden. We hadden meer beursvloerruimte nodig en wilden graag een centrale plek in Nederland aangezien de hypotheekadviseurs uit het gehele land komen. Tenslotte is bewegwijzering in het pand erg belangrijk, aangezien het programma bestaat uit meerdere onderdelen. Mensen moeten bij binnenkomst direct weten waar ze naartoe moeten. Tijdens mijn zoektocht kwam ik al snel uit bij de Midden Nederland Hallen. Het voldeed aan al onze eisen én zag er daarnaast ook nog eens fris, strak en modern uit. Het voelde direct als een match!’’



Hoe ziet HypoVak eruit?
‘’We gebruiken voor dit evenement een groot deel van de Midden Nederland Hallen: de plenaire sessies vindt plaats in Next Qube, de beurs in het Auditorium en daarnaast maken we ook gebruik van de subruimtes op de eerste en tweede verdieping. Hier vinden de masterclasses plaats voor de inhoudelijke sessies. Daarnaast gebruiken we het Grand Café voor een afsluitend diner met de standhouders. Voorgaande jaren hebben we gekozen voor een lopend buffet, maar dit jaar hebben we voor de verandering gekozen voor Fun food. Oftewel leuke festival vibe hapjes welke afwisselend worden geserveerd.’’



Hoe kijken jullie terug op de voorgaande edities?
Lisa: ‘’De voorgaande edities waren erg succesvol! De locatie is goed bevallen, vandaar dat we ook al voor de derde keer terug keren. Naast de locatie zelf is het ook fijn dat we ons ook geen zorgen hoeven te maken over de catering en techniek. Afgelopen jaar hadden we bijvoorbeeld een toffe openingsact met een gave lichtshow en op de beursvloer hingen schermen met diverse uitingen. Ook hebben we veel positieve geluiden gehoord over de catering. Veel mensen vinden het leuk en uniek dat eten niet wordt verspild. Bijvoorbeeld bij de buitenbeentjessoep waarin diverse groenten, die niet meer gebruikt kunnen worden voor officiële verkoop, alsnog worden gebruikt.’’



Druk met de voorbereidingen!
‘’Voor de voorbereiding van komende editie heb ik ook weer nauw contact met de accountmanager. Alles wordt goed in overleg gedaan en er wordt goed naar mijn wensen geluisterd en hierin meegedacht. Ook de partymanager en het personeel op het evenement zelf vind ik altijd erg fijn om mee samen te werken. We kijken er dan ook erg naar uit om dit jaar weer terug te komen. Zelfs voor komend jaar hebben we alvast een optie in de agenda gezet!’’

Jouw evenement ook in de Midden Nederland Hallen?
Wij vertellen graag alles over de mogelijkheden. Bel 088 000 1553 of stuur een mail naar info@middennederlandhallen.nl. Ook kun je snel en eenvoudig jouw offerte samenstellen via onze website, waarbij je direct inzicht krijgt in de mogelijkheden en kosten.

Fotograaf: Ad Bogaard | Ad Bogaard Fotografie

Maak een afspraak voor een rondleiding Bekijk onze Best Business Deal « terug naar nieuwsoverzicht