Op 11 maart stapten 350 winkeleigenaren van Specsavers binnen in de Midden Nederland Hallen. Het doel? Alle koppen dezelfde kant op voor het nieuwe boekjaar. Wieteke van Hunnik, hoofd PR van Specsavers vertelt wat de bevindingen zijn tijdens het evenement.

Alles op één lijn
"Tijdens de medewerkersbijeenkomst willen we al onze winkeleigenaren en medewerkers van het servicekantoor meenemen in de jaarplannen. Het evenement is vooral gericht op informatieverstrekking, het delen van de jaarplannen en de nieuwe ideeën waarmee we aan de slag gaan." Het evenement vond plaats in een ontspannen setting. Tussen het plenaire programma door was er genoeg tijd voor heerlijke petit fours, een uitgebreide lunch met soep en vers belegde broodjes en een borrel.

Goede bereikbaarheid
De redenen om voor de Midden Nederland Hallen te kiezen als locatie? Die hebben in de eerste plaats te maken met de goede bereikbaarheid. "Voor winkeleigenaren is deze locatie in het midden van het land het makkelijkst, ze hoeven relatief het minste te reizen en de locatie heeft ruim voldoende parkeerplekken. We hebben bijvoorbeeld winkeleigenaren uit Groningen én uit Maastricht, een centrale locatie in het land is dan wel prettig", vertelt Wieteke.

Eigentijdse uitstraling
Ook de uitstraling van de Midden Nederland Hallen draagt bij aan de beleving van het evenement, vindt Wieteke. "Hier hebben we ook al wel wat complimenten over gehad. Het eigentijdse interieur vinden veel mensen mooi. Het is daarnaast heel prettig dat de ontvangst en de borrels in een andere ruimte kunnen plaatsvinden als de plenaire sessies. Zo zit je niet de hele dag in dezelfde setting."

Goed geregeld
Een laatste pluspunt dat Wieteke noemt is de organisatie van het evenement. "Alles is goed geregeld. Het is voor ons heel fijn dat we op deze dag één aanspreekpunt hebben die regelmatig checkt of alles goed loopt. Als er iets is kunnen we meteen bij hem terecht. In de voorbereidingen werd ook alles soepel geregeld, dit stokje is goed overgedragen naar de contactpersoon op de dag zelf."

Ook je evenement organiseren in de Midden Nederland Hallen? Neem contact met ons op!

Neem contact op

« terug naar nieuwsoverzicht