Licht uit, spots op het podium. Visuals en video's op de grote schermen. Geluid van alle kanten. In het Auditorium pak je moeiteloos de aandacht tijdens een congres, kick-off of ander evenement. Met een vloeroppervlakte van 2.000 meter ontvang je hier tot 2.500 personen. De zaal is gelijkvloers en niet voorzien van vaste stoelen. Je kunt dus elke gewenste podiumsetting en zaalindeling realiseren.

Stel jouw evenement samen
Van 100 tot 2.500 personen
15 + flexibel inzetbare subruimtes
High-end technische faciliteiten
Eigen entree voor gasten
Centrale ligging aan A30 en A1
Energieneutraal complex
Blackbox met high-end techniek

Het Auditorium is volledig verduisterd, heeft een prettige akoestiek en beschikt over high-end technische faciliteiten op het gebied van licht en geluid. Dankzij een groot hoofdscherm (10 x 4,5 meter) en twee zijschermen (7 x 4 meter) mist niemand iets van jouw programma. 

Moeiteloos switchen tussen plenair en break-outs

Workshops tijdens je congres? Een dealerdag met presentaties? Rond het auditorium vind je meer dan 15 kleine en grote subruimtes voor break-outs. Je kunt ze ook gebruiken als backstageruimte voor bijvoorbeeld artiesten en sprekers. 

Plan je locatiebezoek

Sneak-preview: binnenkijken in het Auditorium

Een plug & play evenementenlocatie;
lekker gemakkelijk én duurzaam

Als organisator kan jij je volledig focussen op het programma van jouw evenement in het Auditorium. Want van catering tot inrichting en techniek; alles is al aanwezig. Dat is niet alleen gemakkelijk, maar ook veel duurzamer. Het scheelt namelijk veel transportkilometers (en dus CO2-uitstoot) van leveranciers naar de Midden Nederland Hallen.

Lees meer

Alle voordelen op een rij

Van 100 - 2.500 personen

Het Auditorium beschikt over 100 tot 2.500 zitplaatsen. Perfect voor bijvoorbeeld congressen, productpresentaties, netwerkbijeenkomsten en awarduitreikingen. 

15+ subzalen voor 50 - 350 personen

Rond het Auditorium zitten diverse kleine en grote subruimtes. Deze ruimtes kun je inzetten voor workshops, brainstormsessies of presentaties. Maar ook als backstageruimtes voor artiesten en sprekers.

Geschikt voor shows en optredens

Een band on stage, een dj die het dak eraf blaast het kan allemaal in de evenementenhal. Deze ruimte is niet alleen (nagenoeg) geluidsdicht, maar heeft ook state-of-the-art technische faciliteiten. Zo kun je jouw event op een grootse manier afsluiten of een onvergetelijk feest neerzetten voor collega’s, klanten of relaties.

Energieneutraal en comfortabel

De energie van jouw event? Die is gegarandeerd duurzaam. Op het dak van het complex liggen bijna 3.000 zonnepanelen. En we gebruiken de temperatuur uit de bodem om de Evenementenhal in de zomer te koelen en in de winter te verwarmen. Met ons moderne klimaatsysteem hebben jouw gasten bovendien altijd een optimale eventbeleving. 

Optimale bereikbaarheid

Waar jouw gasten ook vandaan komen, je event is altijd goed bereikbaar. De Midden Nederland Hallen liggen namelijk letterlijk in het hart van ons land en direct aan de afrit van de A30. Je gasten parkeren voor de deur, er stopt een bus voor de deur en er is een NS-station op slechts 2 kilometer afstand. 

Referenties

Onze gasten beoordelen ons gemiddeld met een 8.6 (van 10) op basis van ruim 1.100 reviews.

"Het is een groene keuze aangezien de Midden Nederland Hallen het eerste energieneutrale evenementencomplex van Nederland was!"

Een ander belangrijk punt is de bereikbaarheid, aangezien de locatie centraal ligt en goed bereikbaar is voor iedereen. Wel zo handig, aangezien de bezoekers uit het hele land komen.

Lisa (TRIPLE i - Hypovak) beveelt ons aan.
"Het was fijn dat de organisatie ons met veel zaken heeft ontzorgd, zoals de catering, techniek en planning."

Tijdens de organisatie werden strakke deadlines afgesproken en tussentijds werd er goed gecommuniceerd. Op de dag zelf waren we voornamelijk blij met de techniek en partymanager. We hopen volgend jaar zeker terug te komen!

Aletta (VMN Media) beveelt ons aan.
"Onze bijeenkomst was een succes! Dat hangt natuurlijk van veel factoren af, maar we konden alleen maar vinkjes zetten."

Mooi ,stoer ingerichte hallen die ook warmte uitstralen. Catering was geweldig, liefde gaat altijd door maag. Locatie is top wanneer uit heel Nederland mensen verwacht.

Monique (Koninklijke Landmacht) beveelt ons aan.
"De zaal, podium en schermen zijn top. Prima geluid. Veel mogelijkheden en professionele uitstraling."

Voor ons de juiste capaciteit om de komende jaren veel evenementen te organiseren. Centrale ligging. Ambiance ontvangst is fijn.

Michael (Mastermind Acadamy) beveelt ons aan.
"Prima locatie voor een groot( bedrijfs)feest, concert of iets dergelijks."

Wij hebben er een bedrijfsfeest gehad dat erg goed verzorgd was.

Bob (Bezoeker evenement) beveelt ons aan.
"Voor winkeleigenaren is deze locatie in het midden van het land het makkelijkst."

Ze hoeven relatief het minste te reizen en de locatie heeft ruim voldoende parkeerplekken.

Wieteke (Specsavers) beveelt ons aan.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Je bent van harte welkom voor een rondleiding, waarbij we je ook graag de andere werelden van de Midden Nederland Hallen laten zien. Onze event-adviseurs denken daarbij graag mee hoe jij een event met impact realiseert.