Industriële looks, subruimtes en foodcorners in de zaal, state-of-the-art techniek en een podium met een XXL-scherm waar elke spreker of artiest zich nét dat beetje groter voelt; welkom in de Evenementenhal. Je beschikt er over een plug & play setting en alle faciliteiten voor een congres, bedrijfsfeest of beurs. Daardoor kan jij je volledig focussen op het programma en de content voor jouw event.

Stel jouw offerte samen
Van 500 tot 2.000 personen
30 meter breed LED-scherm
4 ruime subruimtes met daglicht
Meerdere foodcorners
Eigen entree en buitenterras
Totaal 2.500 m2 vloeroppervlakte
Flexibele setting voor jouw evenement

De Evenementenhal heeft een groot, vast podium en een XXL LED-scherm. Verder beschik je over een vrije vloer. Wil je er zitplaatsen, beursstands of liever een dansvloer? Zeg het maar! 

Moeiteloos switchen van plenair naar break-out

Op de vide van de Evenementenhal vind je vier grote subruimtes met daglicht. Lekker dichtbij! Zo verlies je geen tijd en blijft iedereen betrokken tijdens 'schakelmomenten' in jouw programma. Ook hoeven je gasten nooit lang te wachten op een hapje en drankje, dankzij meerdere foodcorners rond de plenaire zaal. 

Ontdek het zelf

Impressie van de evenementenhal

Een plug & play evenementenlocatie;
lekker gemakkelijk én duurzaam

Van catering tot event-equipment, decoratie en technische faciliteiten; alles is er al! Dat bespaart jou veel regelwerk. En het is ook nog eens veel duurzamer omdat het heel veel transportkilometers van leveranciers naar de Midden Nederland Hallen scheelt. 

Meer over onze services

Alle voordelen op een rij

Zitplaatsen tot 1.000 personen

Met zo’n 500 bezoekers voelt deze zaal al lekker gevuld, wat een goede vibe geeft aan je event. Terwijl je ook moeiteloos zo'n 1.000 gasten van een zitplaats voorziet. Meer of juist minder gasten? Met de Evenementenkas en de Theaterhal hebben we twee perfecte alternatieven!

Meer dan 10 subruimtes

Op de vide van de Evenementenhal vind je vier grote subruimtes met daglicht. Perfect voor workshops, brainstorms of andere break-outsessies. Als het nodig is hebben we dichtbij de plenaire zaal van jouw event nog meerdere kleine en grote subruimtes voor je beschikbaar.

Geschikt voor shows en optredens

Een band on stage, een dj die het dak eraf blaast het kan allemaal in de Evenementenhal. Deze ruimte is niet alleen (nagenoeg) geluidsdicht, maar heeft ook state-of-the-art technische faciliteiten. Zo kun je jouw event op een grootse manier afsluiten of een onvergetelijk feest neerzetten voor collega’s, klanten of relaties.

Energieneutraal en comfortabel

De energie van jouw event? Die is gegarandeerd duurzaam. Op het dak van het complex liggen bijna 3.000 zonnepanelen. En we gebruiken de temperatuur uit de bodem om de Evenementenhal in de zomer te koelen en in de winter te verwarmen. Met ons moderne klimaatsysteem hebben jouw gasten bovendien altijd een optimale eventbeleving. 

Optimale bereikbaarheid

Waar jouw gasten ook vandaan komen, je event is altijd goed bereikbaar. De Midden Nederland Hallen liggen namelijk letterlijk in het hart van ons land en direct aan de afrit van de A30. Je gasten parkeren voor de deur, er stopt een bus voor de deur en er is een NS-station op slechts 2 kilometer afstand. 

Referenties

Onze gasten beoordelen ons gemiddeld met een 8.6 (van 10) op basis van ruim 1.100 reviews.

"Het is een groene keuze aangezien de Midden Nederland Hallen het eerste energieneutrale evenementencomplex van Nederland was!"

Een ander belangrijk punt is de bereikbaarheid, aangezien de locatie centraal ligt en goed bereikbaar is voor iedereen. Wel zo handig, aangezien de bezoekers uit het hele land komen.

Lisa (TRIPLE i - Hypovak) beveelt ons aan.
"Het was fijn dat de organisatie ons met veel zaken heeft ontzorgd, zoals de catering, techniek en planning."

Tijdens de organisatie werden strakke deadlines afgesproken en tussentijds werd er goed gecommuniceerd. Op de dag zelf waren we voornamelijk blij met de techniek en partymanager. We hopen volgend jaar zeker terug te komen!

Aletta (VMN Media) beveelt ons aan.
"Onze bijeenkomst was een succes! Dat hangt natuurlijk van veel factoren af, maar we konden alleen maar vinkjes zetten."

Mooi ,stoer ingerichte hallen die ook warmte uitstralen. Catering was geweldig, liefde gaat altijd door maag. Locatie is top wanneer uit heel Nederland mensen verwacht.

Monique (Koninklijke Landmacht) beveelt ons aan.
"De zaal, podium en schermen zijn top. Prima geluid. Veel mogelijkheden en professionele uitstraling."

Voor ons de juiste capaciteit om de komende jaren veel evenementen te organiseren. Centrale ligging. Ambiance ontvangst is fijn.

Michael (Mastermind Acadamy) beveelt ons aan.
"Prima locatie voor een groot( bedrijfs)feest, concert of iets dergelijks."

Wij hebben er een bedrijfsfeest gehad dat erg goed verzorgd was.

Bob (Bezoeker evenement) beveelt ons aan.
"Voor winkeleigenaren is deze locatie in het midden van het land het makkelijkst."

Ze hoeven relatief het minste te reizen en de locatie heeft ruim voldoende parkeerplekken.

Wieteke (Specsavers) beveelt ons aan.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Je bent van harte welkom voor een rondleiding, waarbij we je ook graag de andere werelden van de Midden Nederland Hallen laten zien. Onze event-adviseurs denken daarbij graag mee hoe jij een event met impact realiseert.